Thä MuThärFöckär !

det har gått mig på nerverna, det gör mig förbannad & jag orkar inte med det.
det tar slut på energin jag inte ens har..
det knäcker mig.

jag kan ta ett steg tillbaka, o bli samma idiot som ja en gång vart.
eller, så stannar jag.. i helvetet ja har nu. o leker med livet.
de går att ta ett steg fram oxså, men det blir inte lätt.. att mogna upp & tänka om. det går inte på 5 minuter, de går inte på en vecka, de tar månader.. år

jag vill kunna vara den ja vill vara.. o inte någon fejkad som inte ens kan fejka ett leende när de skulle behövas.
jag gör allt, men inget rätt..
jag gör allt fel.

ta livet på allvar, o inte på en jävla lek.
du får bara en chans att leva. ta den ? eller släng bort den ?
att göra misstag, är inte samma som att kasta bort sitt liv.
misstag går att fixa, alla gör misstag.. ingen är helt felfri.
men det finns misstag som man inte glömmer..

det finns sorg, som aldrig släpper.. men man vänjer sig..
en person som betytt guld fören, som dör.. sån sorg.. går inte att bryta, men man vänjer sig med tankarna.. man lär sig leva med sorgen..
det är hårt, alla klarar det inte..
men man kan inte ge upp. man måste kämpa. hur svårt det än är.

kärlek finns överallt, men de gör inte vänskap.
äkta vänner stannar, falska sviker gång på gång.
man kan inte lita på alla...
men man kan alltid lyssna.

TheMotherfucker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0